Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Tour Salon 2010|Show zamiast biznesu

Targi zmieniają charakter na bardziej promocyjny. W tym roku na Tour Salonie zamiast na podpisywaniu umów z nowymi kontrahentami, wystawcy skupili się na promowaniu oferty i prezentowaniu atrakcyjnych stoisk.

Po co warto przyjechać na targi? Teoretycznie po to, żeby, podpisać nowe umowy sprzedaży. Ale praktyka pokazuje zupełnie coś innego. Z badań przeprowadzonych przez niemiecki TNS Emnid wynika, że w tym celu imprezy targowe odwiedza tylko 29 proc. przedstawicieli branży turystycznej. A reszta? Aż 83 proc. badanych wykorzystuje tego typu wydarzenia w celach promocyjnych. Kolejne najpopularniejsze powody to prezentacja nowych produktów i podtrzymanie kontaktu z dotychczasowymi klientami. Tę tendencję zdają się potwierdzać także tegoroczne targi poznańskie. MW 
Tour Salon 2010, Poznań 20-23 października 2010

2010-10-20 13:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter